WARUNKI OGÓLNE:
-
Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem głównym: https://musicmerch.pl jest:
Centrum Klubowe–Dom Kultury S.C.,
z siedzibą w: 02-591 Warszawa,
ulica S.Batorego 10,
NIP 5262266204,
REGON 013297984
zwane dalej “SKLEPEM”e-mail: office@musicmerch.pl
tel: (+48) 534 259 341(koszt połączenia według stawki właściwego operatora).
Wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. -
Niniejszy Regulamin określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem wszystkich dostępnych witryn i adresów pomocniczych powiązanych z podstawową domeną Sklepu Internetowego.
Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza pełną akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
ZAMÓWIENIA I ZAKUPY:
-
Zamówienia przyjmowane są wyłącznie poprzez witrynę Sklepu Internetowego, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
Zamówienia realizowane są następnego dnia roboczego. -
Podczas pierwszego zamówienia towarów należy dokonać rejestracji w naszym sklepie.
-
Warunkiem realizacji każdego z zamówień jest kompletne i prawidłowe wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia, co oznacza zawarcie umowy kupna - sprzedaży pomiędzy SKLEPEM a Klientem.
-
Na adres e-mail podany podczas rejestracji, wysłana jest wiadomość z dokładną specyfikacją każdego zamówienia, łącznie z kosztami przesyłki.
-
O przyjęciu zamówienia do realizacji oraz jego aktualnym statusie, klient informowany jest telefonicznie i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), Klient może także w każdej chwili sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się na stronie internetowej sklepu.
-
Klient może anulować zamówienie lub zmienić jego zawartość, wyłącznie poprzez kontakt ze SKLEPEM do momentu przekazania zamówienia do doręczenia.
-
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
O zaistnieniu tego typu sytuacji Klient zostanie natychmiast poinformowany.
Klient może odstąpić od umowy kupna sprzedaży w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ ORAZ PŁATNOŚCI:
-
W sklepie internetowym obowiązują następujące formy płatności, za dokonane zamówienia:
-
Standardowy przelew bankowy. Gotówkę należy wpłacać na poniższe konto firmy: CENTRUM KLUBOWE DOM KULTURY S C ul. Batorego 10, 02-591 Warszawa ING Bank: 77 1050 1025 1000 0024 2363 2070 w tytule przelewu należy podać nr i kod zamówienia,
-
Płatność w kanale elektronicznym - za pośrednictwem serwisu http://www.ecard.pl/
-
-
Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, nie zawierają kosztów dostawy. Klient składając zamówienie wybiera sposób dostawy i każdorazowo jest informowany o kosztach dostawy.
-
W przypadku trudności związanych z realizacją zamówienia (np. dłuższy brak towaru w magazynie) Klient jest bezpośrednio informowany o tym fakcie, jak również związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. W przypadku braku zgody ze strony Zamawiającego na wydłużenie czasu realizacji, może on całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też dokonać rezygnacji tylko z tej pozycji, która wydłuża czas samej realizacji.
-
W przypadku gdy Klient dokonał wyboru płatności - Przelew Bankowy i w ciągu 14 dni kwota nie została zaksięgowana na koncie sklepu, uznaje się że klient odstąpił od zawartej umowy kupna - sprzedaży.
-
W szczególnych przypadkach na realizację zamówienia obsługa Sklepu Internetowego zastrzega sobie 14 dni roboczych. O tego typu sytuacji Klient jest na bieżąco informowany.
-
Do każdej przesyłki dołączane jest potwierdzenie zakupu (paragon lub faktura VAT).
-
Ceny przesyłki widoczne podczas składania zamówienie (jak również w odpowiednim potwierdzeniu), uzależniona jest od jej wagi.
-
Obsługa Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany oferty cenowej, wycofania z oferty sprzedaży niektórych towarów oraz przeprowadzania akcji promocyjnych.
-
Dostawy przesyłek realizowane są za pośrednictwem:
-
firmy kurierskiej DHL
-
paczkomatów INPOST
-
-
Odbiór osobisty przesyłki jest możliwy tylko i wyłącznie po dokonaniu przedpłaty na konto i zaksięgowaniu należnej kwoty na koncie SKLEPU
REKLAMACJE I ZWROTY:
-
Klient może zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli składający się na nie Towar lub Towary nie zostały jeszcze wysłane, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
-
Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru na swój koszt (kurierem, według stawki przewoźnika) (chyba, że zwrot wynika z błędu sklepu), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
-
Reklamacje lub zawiadomienia dotyczące świadczonych przez Sklep internetowy Usług przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Przesyłać je można listem poleconym na adres: Centrum Klubowe–Dom Kultury S.C. 02-591 Warszawa, ulica
S. Batorego 10 z dopiskiem reklamacje musicmerch.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: office@musicmerch.pl -
Reklamacja (pisemne zawiadomienie) powinna zawierać pełne dane adresowe podmiotu zgłaszającego (imię i nazwisko/nazwę firmy, adres e-mail, adres pocztowy) oraz dokładny opis stanu faktycznego, którego dotyczy.
-
Sklep zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Klienta reklamacji (zawiadomienia) w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sklepu po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
-
O wyniku rozpatrzonej reklamacji Sklep poinformuje Klienta w formie pisemnej w odpowiedzi na zawiadomienie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Klienta podany w zawiadomieniu reklamacyjnym.
-
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
-
Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
-
Formularz zwrotu można pobrać TUTAJ.