Sklep MusicMerch.pl prowadzi wyłącznie sprzedaż internetową.
Nie ma żadnej możliwości kupienia produktów na miejscu w magazynie sklepu.
Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia przez internet, napisz do nas: office@musicmerch.pl.
1. Adres korespondencyjny:
MusicMerch.pl
Ul. Batorego 10
02-591 Warszawa
2. Zwroty i wymiany
MusicMerch.pl
Ul. Batorego 10
02-591 Warszawa
dopisek: Dział Reklamacji
Zwroty i wymiany
1. Reklamacja towaru
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producentów lub sklepu MusicMerch.pl. Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz skontaktować się z nami drogą mailową – office@musicmerch.pl - przekażemy Ci dalsze instrukcje.
Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:
paragonu fiskalnego lub faktury VAT,
potwierdzenia sprzedaży,
w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,
Ważne: Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar koszulki, wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)
Jednocześnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.
Pomoże to nam w szybkim zrealizowaniu Twojej reklamacji.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.
2. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.
Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru, którym są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).
Wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:
paragon fiskalny (oryginał) lub fakturę VAT,
potwierdzenie sprzedaży,
numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.
*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. WYMIANA TOWARU
Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model. W tym celu Konsument powinien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar.
Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:
posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,
nie nosi żadnych śladów użytkowania,
znajduje się w stanie niezmienionym.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).
Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:
paragonu fiskalnego lub faktury VAT,
*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.